yaa!o saman şu manchester united'e(dünyanın en zengin kulubü)12 trilyon werme salklığını düzeltseler ii olur!kimi alcazzz ya!database yi huge yapınca solis,tsigalko,castillo,to madeira,west,palacios,gibi eski cm psikopatları falan çıkar mı bilmem ama onlara yüklencezz boole giderse!:Dmanchesteri alıp kontratı korumalı olmayanlara bakma gibi bi hareket yapmak istemem!tek oynarken ilk kadroyla yine tarih yazarım ama multi falan yaparsak durum wahim!!!!