togisan Arkadaşlar haberler iyi..Oyun 4 Kasımda çıkacakmış.. Aşağıda FM 2006 ile ilgili değişiklikler anlatılmış, ayrıca screenler ile açıklanmaya çalışılmış .. Oyun gerçekten süper bence..her ayrıntı var.. bir kontrol edin isterseniz.. http://www.sigames.com/softography.php?type=view&id=20 Saygılar..
Shevchenko **Beyler yedek kulübeleri süper olmuş yaw bence son 5 yılın en iyi menejerlik oyunu olacak**
Slastre Mafya modu yama olarak çıkacak sanırım sonradan.Yapacaklar tabiki bizim soccercenter için çalışanlar olacaktır.
23_Beckham Mafya modu nası oluyo yaw???Eğer başkanlar için oluyosa artık fb'nin transfer bütçesi 200 trilyonu geçmiştir. :D
juzam yaw desenize sigames bana doğumgünü hediyesi verevek ayrıca mafya modunu merak edenler bu forumdaki tips&tricks e baksınlar
Ozan JK sigamesi tek gecerim gorduk cm'yi verdigim paraya yazık oldu yeni cıkacak oyunda hakemlerle ilgili daha cok ayrıntı olacakmış şu güsel oyunların okul zamanı çıkmasıda kötü oluyo oynayamayınca derslere kosantre olamıyom
Knight Rider Yeni versiyonda devre arasında konuşmalar da yapabilecekmişiz! Bu durum oyuncuların moraline direk etki edebilecek. Böylelikle kötü oynadığımız bir devre sonunda, sıkı bir konuşma yapıp, ikinci yarıya çok farklı çıkabileceğiz!