Futbol Federasyonu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), 30 Temmuz'da Fenerbahçe'nin Everton ile oynadığı maçta meydana gelen olaylar nedeniyle **Fenerbahçe'ye 1 maç seyircisiz oynama cezası verdi. **
PFDK Başkanı Avukat Adnan Türkkan, bugün yapılan ve yaklaşık 4.5 saat süren toplantının ardından yazılı bir açıklama yaparak, cezayı duyurdu.
Açıklamada, ''Atatürk Olimpiyat Stadı'nda yapılan Fenerbahçe-Everton futbol müsabakasında, (meydana gelen disiplin ihlalleri) nedeniyle Fenerbahçe Spor Kulübü'nün, 1 resmi müsabakayı seyircisiz oynama cezası ile cezalandırılmasına karar verilmiştir'' denildi