Orjinal Mesajı Yazan: dieforyouGS
canaydın bu takımın başında olduğu sürece yanlışlar devam eder yarın öbür gün Hakan Şüküre de aynı şeyleri yapar bunlar.Ersun yanal milli takıma almadığı zaman başkanın sesi bile çıkması neymiş efendiliktenmiş başlatmasın efendiliğine ya
katılıyorum sana bu efendilik değil ki pısırıklık zaten. yerim ben onun efendiliğini adam gelirken 10 senede 7 lig en az 2 avrupa kupası dedi. her yıl üç flaş isim.....vs bu yalanlarla kandırdı. nerde seyrantepe projesi yok. bıraksın gitsin artık. ankara maçında çok güzel hareket etti tribün. adam olsa anlardı zaten