R@PP€R Arkadaşlar hani varya MSN Messenger'ın yeşil bir adamı, elinizde varsa, büyütülmüş sade halini koyarmısınız, photoshop ile değişik tipler yaratacağımda?
cracks Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R abi çok saol ama kelebeksiz olursa daha iyi olur taze bitti be aga :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz Elimde bu var işni görür mü bilmem.. çat çat çat çat...tugay baba tugay baba :D
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz Elimde bu var işni görür mü bilmem.. çok teşekkürler, bunu düzeltebilirim :)