Arkadaşlar daha öce açılmamıştır umarım.
1:Rekor kırma ödetirler.
2:Gururum kırıldı alçıya aldılar.
3: Düşenin dostu olmaz ağrısı olur.
4:Ölürsem kabrime gelme sıkışırız
5:Topraktan geldik toğrağa gidecaz marifet çamurlanmak
6:Çocuğunuzun hayatta yükselmesini istiyorsanız asansöre koyunuz
7:Elektiriği edison bulmuş parasınıda o ödesin
8: Düşenin dostu olmaz hele birde ağır olursa
9:Bütütn hayallerim suya düştü.Ama hiç üzülmüyorum onlar yüzme biliyor çünkü
10:Seni görünce gözlerim dolarr,kulaklarım euro
11:Bilmemek ayıp değil önemli olan çaktırmamak.
12:Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa yanlışınız çok demektir
13:Hayattan hiç birşey beklemiyorum fakat o benden çok şey bekliyor
14:Zekanın bir sınırı vardır ama aptallığın bir sınırı yoktur!
15:Küçümseyeni kıçımsa!
16:Büyük bir umut değilseniz,küçük bir umut olabilirsiniz!
17:Neden kitap okumadığımızı öğrenebilmek için bile kitap okumak zorundasınız!
18:IF YOU ARE PART OF THE SOLUTİON,THEN YOU ARE PART OF THE PROBLEM!!! :D :D :D :D :D