Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
"ankara biraz daha saglam olsa bizi yenerdi" - yani Galatasaray kötü oynadı.
"gs son 4-5 yılın en guzel macını oynadı" - yani Galatasaray iyi oynadı.
Nasıl yani? :) Ayrıca Hakan hastaydı, bunu göz önünde bulundurmalısınız. Hatta Hakan oyuna girdikten sonra hapşurdu, yanındakiyle "-çok yaşa. -sende gör." diyaloğuna girdiler. :)
auahah
stad: çok yaşa hakan abi:D
hakan:sizde görün :D
harbi dooru dedin nası oluo o iş.bide bu maçtan daha heycanlıları var.mesela 5-1lm maçta süoerdik.sora 4-5 yıl diosun.uefa kupası maçı 5 yıl öncedi.süper kupa 4...