Orjinal Mesajı Yazan: chessfirst
Ben bi gün Sabah 9 da babamla açmıştım mağazayı. Akşam 9 a kadar oynamıştım. Tabi yemek molası tuvalet molası var. Oyunun adı DUNE 2000. Ben hayatımda hiç bi oyundan o oyundan aldığım kadar zevk almadım
dune 2005 benim hayatımda cm den sonra oynadığım 2. oyun ben hiç strateji oyununu sevmem ama bu oyun beni bağlamıştı o zamanlar bilgisayarımda eskiydi şimdi cd sini bulamıyorum bulsam yine oynuyacağım
ayrıca oyunu merak edenler oyun westwood firmasının oyunu red alerts çıkmadan önce çıkarmışlardı bunu