eymür arkadaşlar, yükseltme paketinin kesin bir çıkış tarihi var mı acaba. sabırsızlıkla bekliyorum :) şimdiden teşekkürler...
nuso Orjinal Mesajı Yazan: eymür arkadaşlar, yükseltme paketinin kesin bir çıkış tarihi var mı acaba. sabırsızlıkla bekliyorum :) şimdiden teşekkürler... Yarın....:D:D:D:
GFB SOLDIERS 2 Tane Sorum Olacak. 1.Bu Yamayı Yüklemek için v1 Yaması Gereklimi? 2.Bu Yama 5.0.2 Versiyonuna Uyumlumu?
GFB SOLDIERS Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer hemde çok ywaş indiriyor haberiniz olsun :D DATALIYI indir bence Tamam Bir daha yapmam flood. Datalıyla datasız arasın da ne fark var?Malu o kadar zaman bekleyecez sonu Kötü Olmasın.
Venom gözümden kaçmış olabilir ama v1 i yüklememiz gerekio mu? 1 gün kaldı hadi sabırsızlıkla beklioz
Makaay calısmanı gönülden destekliyorum intern kardeşim.Bu kadar şerefsiz ortada dolaşırken senin emeğin ile birşeyler yapmaya cabalaman mükemmel bir olay...
juzam valla ben indirecem ama bizim okulun seviye tespit sınavıvar salı günü 8indede okul başlıyo artık sadece pazartesi günü ve haftasonu oynayabilcem yaw of of çok erken başlıyo bu okul
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Makaay calısmanı gönülden destekliyorum intern kardeşim.Bu kadar şerefsiz ortada dolaşırken senin emeğin ile birşeyler yapmaya cabalaman mükemmel bir olay... barış senin yama ne zaman çıkıcak???