hocam öncelikle caps lockla konu
açmak forum kurallarına aykırı
ayrıca konu içinde de caps lock kullanmak yasak
o yüzden bu konu kapatılır birazdan
avatar konusunda ise kontrol panelinden yapıcaksın
"avatar düzenle" seçeneğinden browse yapıcaksın
daha sonra bilgisayardan aktaracaksın
ayrıca böyle konular "öneri , dilek , şikayet" bölümüne açılması gerekiyor!!!!