emrenazilli editörde takımlarla ilgili ayarları yapıyorum sonra export ediyorum.ama oyuna girince olmuyor.yine eski ayarlar nereye export edeceğim ve yaptığım editörü oyuna nasıl kaydedeceğim lütfen yardım edin . :,(