Beyle bu gülme yüzleri falan varmı yani " bu şekil" konu bununla alakalı.
Şimdi bende siemens s65 telefon var ve ekranındada fenerbahçe amblemi var.Geçen gün telefona çağrı gelmişmi diye telefonu dik tutmadan yatay bir şekilde baktığımda gülen ve gözünde güneş gözlüğü olan bir ifade gördüm ve çok şaşırdım.Acaba telefonu yan tutunca renkler genelde karışır ondan mı oldu yoksa bilinçli olarak yapılmış bir durum mu merak etttim.
Herkezin yorumunu bekliyorum.