Doğru be baba,başka bi topic de yazmıştım belki görürsünüz,ronaldinho'ya 150 trilyon tl+takas olarak raul&r.bravo'yu verdim(çünkü ikisinin yerleri de bankolar tarafından kapılmıştı(r.carlos-owen&ronaldo).)yine de gelmiyo.HAtta bi ara üstüne 10 maç başına 2.5trilyon da önerdim,ama gelmiyo(sölemesi ayıp para biraz bol da :D )