Ben bu pes 4 yukledim üstüne de soccercenter çektiğim son yamayi kurdum herşey iyi güsel çalışlıyo ama tek sorun oyuna girip tuşları ve grafik ayarlarını yapıyorum ve kaydediyorum ama oyundan çıktıktan sonra tekrar sıfırlanıyo ayarlar.. folder klasörünün iindeki dosyların salt okunurluguu kaldırdım ama genede aynı çıktığım zaman tuş. ayarları gidio... yardımcı olursanız sevirim...