Felipe²°°³ Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 zuhaha kar yağmasını bekliyorum :D :D :D deniyecem :D :D :D Görmek isterdim dogrusu hehehe
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 zuhaha kar yağmasını bekliyorum :D :D :D deniyecem :D :D :D çok daha beklerisin :D :p