ajan54 Ben başlayayım.Benim msn de birinin nicki dikkatimi çekti."fucker fıkara" :) gerçekten bana komik geldi...
R@PP€R Bende de şöyle bi şey var: "assssssssssssssssssssssssssssssssssssssslllllllllllllllllllllllllllllıııııııııııııııııı" gözümü bozuyo yaw :D
typhlosion valla benim nicklerim hep ilginctir :) baslicalari kleberson-ailton riquelme Yokum zili calmadan mesaj yamayin.. tuvaletteyim.. Fm oynuyorum ama arada bir bakarim .. yapmislar bi titresim coluk cocuk oynuo... vs... :)
cracks ben artasıra şey yazıom mesela oyundaysam.oyundayım.bi -2 tanemsj yazın bide gıpraştırın belki duarım :D
ufuk_abay şuanki nkim:NEDEN GECELER BUKADAR SESSİZ NEDEN RÜYALAR NEDEN BUKADAR UZAAAAKK. ALBU CANIM SENİN AL SENİN OLSUNN... kullandıım komik nikler: RüZgArA KaRşI İşEyEn AdAm TUVALATTE İŞİM VAR PLİS WAİT :D :D ÖNEMLİYSE ÇALDIR..:D
ajan54 msn de bir arkdaşın nicki gülmekten yarıldım :D :D :D :D alın sizde yarılın gandalf frodoya bağırdı"oradaki ateşli gözü görüyormusun" frodo evet şeklinde kafasını salladı.Gandalf cevap verdi"sana girsin"
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 msn de bir arkdaşın nicki gülmekten yarıldım :D :D :D :D alın sizde yarılın gandalf frodoya bağırdı"oradaki ateşli gözü görüyormusun" frodo evet şeklinde kafasını salladı.Gandalf cevap verdi"sana girsin" zuhahhahahah supperrr yaa :D :D :D
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 msn de bir arkdaşın nicki gülmekten yarıldım :D :D :D :D alın sizde yarılın gandalf frodoya bağırdı"oradaki ateşli gözü görüyormusun" frodo evet şeklinde kafasını salladı.Gandalf cevap verdi"sana girsin" bunu biz ilkokulda yapardık şu elektirk direğini görüyor musun -evet işte o sana girsin :)
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 msn de bir arkdaşın nicki gülmekten yarıldım :D :D :D :D alın sizde yarılın gandalf frodoya bağırdı"oradaki ateşli gözü görüyormusun" frodo evet şeklinde kafasını salladı.Gandalf cevap verdi"sana girsin" Yıh yıh yıh :D:D: Manyah bişey. :D
ajan54 Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm bunu biz ilkokulda yapardık şu elektirk direğini görüyor musun -evet işte o sana girsin :) Ya maksat o değil sanki heycanli bir yüzüklerin efendisi diyaloğu okuyormuşun gibi başlıyor gayet ciddi :D sonununda sana girsin diyince kotum :D :D :D :D :p :p
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Ya maksat o değil sanki heycanli bir yüzüklerin efendisi diyaloğu okuyormuşun gibi başlıyor gayet ciddi :D sonununda sana girsin diyince kotum :D :D :D :D :p :p koptun* :D :D :D