mertkan_41 insan hayatta aşkı er geç tadıyo... acıda, tatlıda olsa güzel şey ama aşk'la sevgi arasındaki fark sizce nedir? ve birde dostluk ve arkadşlık.... bu iki soruma kısa ve net cevaplar verirmisiniz????
KalkVeSavas sevgi diğerinin daha az şiddetlisi,sokakta gördüğüm çok çekici olana aşık oldum dersin bazen,ama hiçbipaylaşımın olmadığı bir aşk olmaz mesela.. dostta kara gün der belli olur.. liseden mezun olduktan sonra telefon eder.