ben şuanda 2007-2008 sezonundayım GALATASARAYLA OYNUYORUM,
üst üste 2 kere şampiyonlar ligi kupasını kaldırdım!
ama yabancı kontenjanı 5'e indi,
ve ben mbayo ve diems'i aldım türk statüsündeler,
bu yıllarda worldclass olacak yeni cevherler arıyorum bu oyunda ilerlemiş arkadaslardan yardım istiyorum?????
lütfen yardımcı olun?????? :drooling: :drooling: :drooling: