Orjinal Mesajı Yazan: bibidibabidibu_babidibu
ya abe sen bu template isini iice kawradin yani yaptiklarin oratada hatasiz teplate ler... pes 5 icin bi template pazk cikarmay1 dusunuomusn? templer iice birikince? yani bizde yararlanal1m :p :D
çoğalsın çıkarırım tabi isteğidin özel bi temp varsa pes 5 in texturesine uyarliyalım :D
musty @ saol kardeÅŸim :)
bende zaten gs siyah yapcaktım ha içine mi doğdu :)