Bezo Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx ne parlaklığı :rolleye3: :rolleye3: Werder-Bremen-Away bu da güzelmiş. ne biliyim parlıyo sanki formalar :) yani beyaz renk biraz açık gibi ama güzel yani kötü demiyorum böyle daha güzel ;)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Bezo bu da güzelmiş. ne biliyim parlıyo sanki formalar :) yani beyaz renk biraz açık gibi ama güzel yani kötü demiyorum böyle daha güzel ;) teşekkürler formanın parlaklığı gayet normal ya :)
Bezo Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx teşekkürler formanın parlaklığı gayet normal ya :) :) benim gözüm parladı yaw her şeyi parlak görüom
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Bezo :) benim gözüm parladı yaw her şeyi parlak görüom Senin geleceğin parlak :P
Bezo Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx Senin geleceğin parlak :P :P neyse .. real betise bi forma bekliyorum senden ;)
Bezo Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx söle abi çekinme burda bizbizeyiz :D :D esas alttaki yazıyı görmedin galiba :p
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Black God eferim sendeki gelişmeyi hayretle izliyorum aferin teşekkürler.. Orjinal Mesajı Yazan: Bezo esas alttaki yazıyı görmedin galiba evet şimdi baktım demek real betis ha yaparım :rolleye3:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) güzel :D:D Nbr abi bu arada ? :D saol :D iiyim sami sen nasısın :D :D