FaTaL? Romanın uefa kupasında giyeceği forma ama formayı save as for web şeklinde kaydettiğim için kollarda acayip bi renk oluştu :( :( :scnutang:
Die for You Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx buda juventus şampiyonlar ligi forması bugün starda gördüm maçta :hihi: güzel olmuş ama kollardaki şampiyonlar ligi ve kupası logolarını unutmuşsun :)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Die for You güzel olmuş ama kollardaki şampiyonlar ligi ve kupası logolarını unutmuşsun :) vallaha hiç dikkat etmedi,m bide bakarmısın şampiyonlar ligi forması :P :P
Die for You şimdi oldu yaw şampiyonlar ligi forması gibi ne öle kuru kuru logosuz:D:D:Dçok güzel eline sağlık
Die for You çok güzel olmuş ama yine bi logo eksikliin war dün dikat etmedim sol koldada şampiyonlar ligi kupasının logosu olcak update beklioz;)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Die for You çok güzel olmuş ama yine bi logo eksikliin war dün dikat etmedim sol koldada şampiyonlar ligi kupasının logosu olcak update beklioz;) o logo ve-armıy aw ade ben bunu gördümüştüm bi resim koysana varsa ;)
Die for You tabi http://img199.imageshack.us/img199/9470/ajaxcllogo2gx.png bnbu die biliom çünkü formalardada bu war sabah gazetede gödüm milanda we fbde buyur ;)
FaTaL? :D Orjinal Mesajı Yazan: Die for You biraz büyük olmuş yaw :D:D:D:D:D:D yaw o logo bendede var ben sana formanın maç içi görüntüsü sormuştum ;) bide abi o logo ne öle yaw at gibi :hihi: link ver normal direk link olmamış :D
Die for You abi forma resmini almıyo bu pixellik fazlaymış image shackte öle dio yaw sen ara googledan bulursun bnde ordan buldum;)