Dünyaca ünlü su sporları markası ARENAnın sponsorluğunda; Gençlik ve Spor il Müdürlüğü ve Türkiye Yüzme Atlama Senkronize Yüzme Federasyonu tarafından düzenlenen Türkiye "Yaz Yüzme Şampiyonası"nı yine Fenerbahçemiz kazandı. 8 yıldır düzenlenen şampiyonanın altısında şampiyonluğu elinden bırakmayan Fenerbahçe, 3 günlük şampiyona boyunca yeni yüzme rekorları kırarak şampiyonluk kupasını yine müzesine götürdü.
4-7 Ağustos tarihlerinde Ataköy Açık havuzunda yapılan şampiyonaya 57 kulüpten 800 sporcu katıldı. Bugün saat 17.00de yapılan finallerden sonra ödül töreni yapılarak sporculara madalyaları verildi. Bugün yapılan finallere Başkanımız Aziz Yıldırım ile Asbaşkanlarımızdan Murat Özaydınlıda katıldı.
Madalya töreninden sonra her zaman olduğu gibi Fenerbahçeli yüzücüler takım arkadaşlarını havuza attı. Bu yıl hocaların tribünden aşağıya inmedikleri görüldü.
Fenerbahce.org