2ampara***Womanizer pcsx2 ile we9 oynanıyo ama 256 mb ekran kartı p4 3.0-3.2 işlemci veya amd 3000-3500 en az da 1gb ram de oynanıyomuş ben deneyemedim anakart ı garantiye werdim gelsin denicem sizi ona göre bilgilendiririm
ZoRo **ya gayet hizli bende ama opmov mudur nedir oraya gelince atiyor yaa ayarlarda sorun var herhal !!!!!!**
ZoRo **tabii plugin'ler oluyor sona bios u vs vs v .. grafik icin ayri plugin ses icin ayri vs vs yani**
FaTaL? bende emulatör var herşeyini yaptım bios .controller. ses filan ama bi sorun var oyun yok bide dvd rom yok :D :D
soccerman Arkadaşlar emulatörle bitmiyo tabiki. DVD-ROM veya DVD COMBO lazım. Bir de birazdan vereceğim linkteki dosyada her türlü plug-in , options vs.. dosyaları mevcuttur. Gündüz işim vardı. Şimdi upload yapıyorum dosyaları...
Sailorman89 Orjinal Mesajı Yazan: soccerman Arkadaşlar emulatörle bitmiyo tabiki. DVD-ROM veya DVD COMBO lazım. Bir de birazdan vereceğim linkteki dosyada her türlü plug-in , options vs.. dosyaları mevcuttur. Gündüz işim vardı. Şimdi upload yapıyorum dosyaları... neden ille DVD Rom lazım ?? oyunun netten ISO halini cektikten sonra DVD ye felan gerek kalmadan HDD dende rahatlıkla açılıyo?? sen biraz tecrübesizsin galiba bu konularda ??
soccerman Tabi ki olur iso ile ama biraz boyutu fazla olur. Eğer sorun değil diyorsanız be iso dosyasını bulabilirseniz iso kullanırsınız. Bu arada 256 'lık adsl'de upload hızı 64 olduğu için bütü emülatörlerın upload'u uzun sürer. Bu sebeple http://rapidshare.de/files/4584158/Ps_And_Ps2_Emulators.rar.html Bu linkten indirin ve deneyin bu program ile...