Nouzer bana da beckham ile ilgili olan bir sig yapabilirsen gerçekten çok iyi olacak .. herşey için saol .. çalışmalarının devamını dilerim ..
LeftEyeNine Bu bir başka arkadaş için yaptığım grafimza.. Bu da biraz önce öyle salak salak Photoshop'la uğraşırken ortaya çıktı. Yine bir arkadaşı kurban ettim :)