XII mms://media.vitalstream.com/13445_live_ipworldtv.asf?media=1932118&package=1842313&event=0 Link göçebilir karışmam :D
Shevchenko **Ben bu siteyi 2-3 gün önce görmüştüm fakat yasak değilmi adamlar aylık para vererek maçları izliyor bizse beleşe mi izleyecez zaten 5-6 saniyede bir duruyo tekrar buluyo çok sinir bişey ancak ADSL 1024 filan olacakki öyle izleyeceksin**
XII Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Ben bu siteyi 2-3 gün önce görmüştüm fakat yasak değilmi adamlar aylık para vererek maçları izliyor bizse beleşe mi izleyecez zaten 5-6 saniyede bir duruyo tekrar buluyo çok sinir bişey ancak ADSL 1024 filan olacakki öyle izleyeceksin Wallahi bende Digiturkun Megasuper paketine üyeyim yıllık 1milyar küsür böle bişiyi düşünsm yayınlamazdım linki ztn.