heliotrope arkadaşlar istıklal marsını yanlış soyleyen aslında yanlışta değil batırıp çıkan bakan mıydı neydı ntv de yayınlanmıştı onu bulabılırmısnız.... :,(
Dabulu REZALET,TERBİYESİZLİK vb. daha çok ağır sözleri hakediyorlar ama yazarsam ban lanırım o yüzden yazmayayım... :mad:
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Beyler ben böyle saygısızlık görmedim.Adama bak ya birde bakan olacak. bakan deil bu..