Sefil kardeş en azından utanç duyulacak degil övünülecek bir geçmişimiz var.Bide ne şimdiyi nede gecmişi dogru duzgun yaşayabilen yerel başarılarla ovunen fakat hep kabugunda tıkılı kalan dışarıda başarı yakalayamayan medyadan tff'ye kadar tum herkesi parasıyla kontrol eden hatta son donemlerde milli takıma bile hukmeden 6 gol attıgıyla 6 ovunen fakat 6 yedigini unutan 0 puan cekmeye alışık olan futbolu başarı için dgl sadece gosteriş olsun diye oynayan fakat kendilerini ne kadar başarısız olurlarsa olsun real madridden bile güçlü sayan takımız var.Sende cok ii bilirsin bu takımı.Artı böyle bir takımı destekleyen senin gibi milyonlarca insanımız var.
Herkesin tuttugu takıma karşı cıkmayız.Böyle bir hakkımızda yok zaten.Ama artık parayla saadet olmadıgını ogrenmeniz lazım.Malum tarihte bunu real madridden sonra yaşayan(parasıyla rezil olan) iknci kulup sayılırsınız.Ama farkınız var!birisinin gecmişi başarıyla doluyken digerinin gecmişinde SADECE 6-0 gibi küçük bir başarı var.
Sonucta sizin ezikliklerinizi anlata anlata bitmez.En iisi tartışıp birbirimiz uzmeyelim.