ewet microsoft vista yüklü bende dicez artık.sizce isim nasıl
Ismi birakta bunun virüsleri bile cikmis. Telexte okudum.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: