xxxxxxxxxxxxxxxx ama tavsiyem sil o arabayı binemezsin ben denedim binemedim merdivene kadar götürüp öle binebildim çok kötü bir yama
aRiZen san fierrodaki benzin istanyonunun oralarda istasyondan tren yoluna bakarken solda kalıo (yonunu hatırlamıom)
yetkiiin bizim garajın orda,mod garajının yanında,haritadaki damalı bayrağa git san fierrodaki onun oralarda
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ araba gelerisi var işte o tamam yaw anladık,coşmayın :) .Teşekkürler . bu arada _CJ_ arbaya çok rahat binebiliyorum.
The Groove şimdi san andreası yüklüyorum.birazdan denicem dediklerinizi. bu arada edaffy istediğin patch gta.gamigo'da var.