Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905
Diyaloğu daha güzel bir hale getiriyorum izninle... :cool:
Hoca : Eveeet kağıtları görelim çıkartın bakalım yazılı var
cracks : Tuvalet kağıdı mı?
Makaay : Ulan Hamit bu nasıl espri böyle? Senin yüzünden ailemizin adı karalanıyor. Şu teneffüs zili çalsın kafanı kırıcam!!!
* Bu sözlere içerleyen ve tırsan Hamit hemen babasına telefon eder , babası 20 dk içinde okula gelir ve Barış'ı yanına çağırır...
Hamit'in babası : Barış , sen de benim bir oğlum sayılırsın. Ama bir daha Hamit'e böyle laflar edersen Eda'yı unut , seni damatlıktan men ederim. Bak çocuk çok üzülmüş , ağlamak üzere...
Engin-gs : Eyvah , aile içi kavga çıktı!! Bunun sonu iyi olmayacak!!
Ben , Hamit'in babasına : Beyefendi , lütfen sakin olun şurda 2 dk hocayla kesişiyoruz , Allah aşkına bağırmayın!!
Blueeda : Üzülme Barışçığım , babam ne derse desin ben seni asla bırakmam!! Benim kardeşim öyle işte boşver onu!!!
Bütün Sınıf : Bravooo :applause:
Öyle kendi çapımda bişeyler bulmaya çalıştım valla :)