cracks ben duvar kenarında orta sıralarda oturmayı severim.yanımda önümde arkamda oturacak olanlar isimlerini yazdırsın:) _VeNoM_ BeST_7RoNaLDo (ARKA TARAF) cracks skoklucan ________ ________ (ÖN TARAF) ewet varmı bu şerefe bu 6lı gruba girmek isteyen :)
ŞANLI_ benim için zevk olck hamit ;) tabi alırsa nguruba bizi :( bak kızlardan söz etcez hep almazsan ayıp edersin :)
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: cracks ön sıra arka sıa yanım ??? :) SENİN ARKANA GELİOM (YANLIŞ ANLAMA SAKIN :p ) kopya alcam da :)
ŞANLI_ merak etme saçını başını yolarım ben !! :D BU ARADA HAMIT TE az diil haa orta yı seçmiş kendine hem arkaya yetişcek hem de öne KURNAZ seniii :)
cracks beeler derste raatsız edeni hocaya demem :) atın atın silgi okula silgi getirme alışkanlıım yok.sizden alırım :) (bu arada kusura bakmayın kahkaha atamıom.bu benim arkamda ve yanımda oturan kardeşlerim bilio...)
ŞANLI_ valla biraz uzun boylu bulsan ii olr bi de seni korusun biz yasin le seni artkkk ......... :D:D :D :cokkomik:
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: cracks son 2 sıra ön taraf boş kaldı.hadi kimin arkasına gizlencem derste :) Amaç gizlenmekse önüne ben otursaydım :D
cracks yok ablamları almayalım öne.derste onların konuşmalarından dersi dinleyemeyiz.ama biz dersi dinlemicez zaten.dersi dinlemicek adamlar arıoruz :) evet sıra şu şekil _VeNoM_ BeST_7RoNaLDo cracks skoklucan *ultrAslan* ufuk_abay evet önlere arkalara oturmak isteyenler isim yassın.bakın en son sınıf listesi olurşutcam duvar kenarında son 4 sıra...4 kişi daha girebilir bizim bölüme...:) :)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: cracks yok ablamları almayalım öne.derste onların konuşmalarından dersi dinleyemeyiz.ama biz dersi dinlemicez zaten.dersi dineicek adamlar arıoruz :) evet sıra şu şekil _VeNoM_ BeST_7RoNaLDo cracks skoklucan *ultrAslan* ufuk_abay evet önlere arkalara oturmak isteyenler isim yassın.bakın en son sınıf listesi olurşutcam duvar kenarında son 4 sıra...4 kişi daha girebilir bizim bölüme...:) :) ön tarafa hee arka sıra bizimdir kimseye bırakmayız
cracks bu arada herkez sınıf no'sunu yazsın kafasına göre. ama sakın futbolculardan esinlenmeyin. mesela 957387484575747487568574584839593085 numara _VeNoM_ kalk bakiim :) bukadar uzun olmasın.en az 3 en fazla 4 rakm