:D:D:D:D
- anne ben artık kız değilim
- niye sıkıldınmı?
- :sly: :scnutang:
- anne ben artık kız değilim
- anlatsana kıııııız , yakışıklımıydı bari?
- :cool:
- anne ben artık kız değilim
- seni alacak adam düşünsün banane
- :gozluk:
- anne ben artık kız değilim
- ne önemi var kızım giden kızlık olsun
- :hihi:
- anne ben artık kız değilim
- naayııııııııııııııııır
- :,(
- fabrikatör necdet beye söz vermiştim ilk o s..ecekti
- anne ben artık kız değilim
- bildiğim çok iyi bi doktor var ben babandan önce 4 kere diktirdim
telefonunu verimmi?
- anne ben kız değilim
- e tabi büyüdün sen kadın oldun artık
- :sly:
- anne ben artık kız deiilim...
+ eee nesin o zaman?
- ya ne bilim..
+ salak daa ne oldugunu bilmio
- sanki sen benden farklısın
+ terbiyesizzz.. :mad:
+ anne kızlığımı kaybettim
- cekmeceye baktın mı?
+ ????
- anne ben artık kız değilim
- niye?ameliyatla erkek mi olacan!
- anne ben artık kız değilim!
- bende artık senin annen değilim!defoool!
- anne ben artık kız değilim!
- başımıza iş açma gazeteye ilan ver"kızlığımı kaybettim hükümsüzdür"diye!
- anne ben artık kız değilim!
- olsun benide ..ktiler bak bişey diyormuyum?