punisher_90 yav gs nin diğer formalarını falan kullanamıyom toplarıda bi yardım edin ayrıntılı anlatırsanız sevinirim :,(
âİ£T10 Ya birader araştırmadan topic açıosun ya... maça girerken forma seçtiğin ekranda klavyeden 1'e basarsan ev sahibi forması,2'ye basarsan deplasman takım,r'ye basarsan topu değiştirebilirsin...İnşallah kitserver'i kurmuşsundur...