Bu zor günlerinde kendisini taklit edenlerden zaten yeterince mutsuz olan arkadaşımızı, o taklitçi çocuklar yüzünden üzmeyelim ! Hamit'in de dediği gibi az çok Çağatay'ı forumda gezen herkes tanıyor. Biz de arkadaşları olarak onun kişiliğini biliyoruz, böyle bir şey yapmayacağını da. Taklitçiler kimler, hedefleri ne, bilmiyoruz. Ama bizim bu konuda bildiğimiz en iyi şey, Çağatay sadece burada **CHaMPioN77 nikiyle ve champion77_fb@hotmail.com adresiyle. Diğerlerine aldanmayalım. LÜTFEN !**