oydemir Orjinal Mesajı Yazan: ilkbilir Konuda yazdığım gibi we9 menülerini ingilizce yapmak için patch var mı? Arkadaşim ben bi program buldum ama! yinede emin değilim bu konuda. istersen bi bakıver işini görür sanırım işte link:http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=49504
ilkbilir oydemir teşekkürler o yamayı indirdim orjinal iso ya ppf o matic ile uyguladım ama çalışmadı.
firtina21 Orjinal Mesajı Yazan: ilkbilir Konuda yazdığım gibi we9 menülerini ingilizce yapmak için patch var mı? evet bir ingilizce patch cikit %90 falan ingilizce oluyo evowebden bulabilirsin
Punisher1023 Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 piyasaya ne zmn çıkar acaba ??? Piyasaya 1-2 hafta içinde düşer tahmini.Bendede menu ing.
Freeman arkadaslar oyunun ingilizce yamasi cıktı forum adresini burda vermemizde bi sakınca yoksa verebilirim
sagoceyfat23 enson patch bu ben denedim mükemmel *Fernando We9 English patch V3 (Nippon Chalange %90..gerisi %100) Sorunla karsılasıldıgı icin V4 bekleniyor... denemek isteyenlere...V3 http://rapidshare.de/files/3765425/...ish_v3.zip.html
ilkbilir Oyunun japonca dvd sini winiso ile iso ya çeviriyorum sonra patch i uyguluyorum ama ps2 de çalışmıyor oyun. Bir türlü patch li halini çalıştıramadım
Freeman Orjinal Mesajı Yazan: ilkbilir Oyunun japonca dvd sini winiso ile iso ya çeviriyorum sonra patch i uyguluyorum ama ps2 de çalışmıyor oyun. Bir türlü patch li halini çalıştıramadım bendede ayni sorun vardi image i dvd decrypter ile aldım duzeldi