cracks allahım yaa.nedir bu aşk acısı.ağlamayın kardeşler...ağlama scn...:D bak sofist ne demiş Orjinal Mesajı Yazan: sofist erkek adam ağlar mı olum :D ewet bencede
Shevchenko **Ulan bu yazıyı okuduktan sonra kıza 10 aydır söylemek istediğim cümleyi söyleyecem ama kız şu an tatilde şansa bak**
cracks http">http://www.fikra.gen.tr/index.php?sayfa=mail&fikra_no=1139>http//www.askmasali.com/hikayeler/27.html süper yazı...ağlamak yok ama gülmek var :D
Detailer Foruma bayan eli değidiği belli oluyor güzel fantastik gerçekçi olmasada iyi hikayeler ne biliyim belkide beni fazla etkilemiyor sevdiğini söylemek o kadar da imkansız değil.
ŞANLI_ eda sende olmasan benim ağlayacağım yok, duygulanacaım yok hee ! valla pc me kavuşaım direck printerdan çıkarcm bunları çok sağol !