Altan ilk resmi maçını eski takımına karşı oynayacak.
Galatasaray'ın yeni transferi Altan yarınki Konyaspor maçı öncesi iki ayrı heyecanı birden yaşayacak. G.Saray formasıyla ilk kez resmi bir maç oynamanın yanı sıra, bunun eski takımı Konyaspor'a denk gelmesi, yıldız futbolcu için ayrı bir heyecan. Altan "Konyaspor'da güzel günlerim geçti, ancak artık G.Saray için varım. Tek arzum, ilk maçımda taraftarlarımıza karşı mahcup olmamak" diye konuştu.
---Bu arada Gs nin 2 eski futbolcusu Balic ve Batita da eski takımlarına karşı oynayacaklar..
***Hatırlarsanız Altan geçen sezonun da ilk maçında GS ye karşı oynayıp bir de gol atmıştı..