ata_kara 3. sezonumda mayıs ayından oyundan çıkıor daha ileriye gidemiyorum bunun sebebi nedir??????????? :confused:
Exvision Birkaç nedeni vardır. 1-Eğer netten indirdiğin versiyon ise atabilir. 2-Update edilmemiştir.(Eğer bir patch yüklediysen sorun yaratabilir) 3-Oyunun orjinal değilse sorun yaratabilir.. Aklıma gelenler bunlar..
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: XinDAPuB netten download edılen versiyonu..30 mblık.. Zaten can alıcı olayı söylemiş 30Mb'lik versiyon demiş. Onu oyun diye oynayanlara şaşırıyorum. Git bari korsan alacaksanda cdciden al veya P2P programlar aracılığıyla çek.
juzam arkadaşım orjinal alırsak adamlar ulan bunlar harbi alıyolar orjinal oyunu bizde o zaman hem bu türkiye ligini özenerek yapalım hemde oyuna türkçe dil desteği koyalım derler o yüzden orjinal oyun alma durumu olanlar alsınlar soruna gelince oyunun datasından yada updateden kaynaklanıyodur