ajan54 Arkadaşlar bana kaleci ile karşı karşıya karçırmayan( tabi hiç kaçırmama gibi lüksü yok ama en az olsa olur) fiyatı önemli değil( 2 senedir hiç transfer yapamdım param yeter yaklaşık bir 90 milyon falan vardır.) işte bir forvet lazım.Konulara baktım genelde ucuz oyuncu soruyolar inşallah aynı konu açılmamıştır.
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 ya add yapmam da bu ronaldinho'yu niye satmıyolar... Sen olsan satarmısın ?
eLanvitaL gilardinho,henry bide cavenaghi henryle cavenaghi'yi yan yana koyunca takım coşuyo :D :D :D :D :meksika: :mesale: :bengal: :yahoo3dk: