XII Orjinal Mesajı Yazan: Jessy exgokhan@oyunduragi.com hotmail:rcarlos3rm@hotmail.com msnde hangisini kullanuıosn?
XII Orjinal Mesajı Yazan: x_large eklenince noluyo ki ????? Msn Liste ekleniosn we mailini weren herkesi bi kerede msnine dahil edecksn. Arıca Son 10 Kişi Kaldı Heyde Bekeem :D
XII **Ewt Beyler Artık Son Mailler List Yarın Yayında Olacak Artk yarına kadar son mailleri bırakın.(tabi testde Bi Sorun Çıkmazsa)**
XII Orjinal Mesajı Yazan: cracks al bari arman benide ekle... cracks9090@hotmail.com Sn yokmuydun Ztn ?
Venom yaw eski listemde olanlar bi daha yüklenmio diil mi ben listeyi yüklediğimde 27 kişi yüklendi de;)