koraykosker şahsen son vuruşlar genelde kaleye giderken kaleci put gibi kalıyor en çok ona sinirleniyorum. özellikle kafa golleri ve uzaktan atılanlarda
Venom ben en çok rakip adamın beni bariz bi şekilde itmesine karşın hakemin oyunu devam ettirmesi sinirlendiriyor-sanırım oyundaki bi bug bu
Mc.Speedy ben topların direkten dönmelerine sinir oluyorum..ve..bazen çok iii pozisyonlar taktiklerle vvurmamıza rağmen sap gibi vurmalarıa
serdar27 ben avantajlara sinirleniorum avantaj işareti hala kenardayken topu rakip alıo faul olması gerekirken rakip almış topu gidio bide hala kenarda awantaj işareti çıkıo yaws:D
firtina21 Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ ben en çok rakip adamın beni bariz bi şekilde itmesine karşın hakemin oyunu devam ettirmesi sinirlendiriyor-sanırım oyundaki bi bug bu hör mal bis du direk aus ge.. oder bist du nur ein schalke fan
Venom Orjinal Mesajı Yazan: firtina21 hör mal bis du direk aus ge.. oder bist du nur ein schalke fan ich kenne nicht deutch viel inşallah doğru yazdım ben ii almanca bilmiom türkçesini yaz bi de
firtina21 Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ ich kenne nicht deutch viel inşallah doğru yazdım ben ii almanca bilmiom türkçesini yaz bi de sen almanyadan misin yoksa sadece schalke taraftari misin??
firtina21 Orjinal Mesajı Yazan: serdar27 ben avantajlara sinirleniorum avantaj işareti hala kenardayken topu rakip alıo faul olması gerekirken rakip almış topu gidio bide hala kenarda awantaj işareti çıkıo yaws:D evet aynen bende buna hasta oluyorum
barbar20 bende top auta yada taç a çıkarken benim oyuncunun topa ölümüne yetişip topu bizden çıkarmasına gıcık oluyorum top auta çıkacak son dakka zaman geçirecez ne güzel maç 1-0 bizim eleman ölümüne dalıp topu kornere çıkartıyo korner geliyo gol oluyo hadiiiiii ondan sonra uğraş dur o anda o oyuncuyu kadro dışı bırakmak istiyorum gebeeeerrrrrrrr :D:D:D:D:D:D:
Venom Orjinal Mesajı Yazan: firtina21 sen almanyadan misin yoksa sadece schalke taraftari misin?? schalke taraftarıyım sadece keşke almanyada olsam off offf
psykofener en çok hakmin taraflı olmasına ve kalecilerin çok sert gelen topları hiç kıpırdamadan olduğu yerde durup tutmasına sinirleniyorum.
koraykosker BİRDE ARKADAŞLAR TOP TACA FALAN ÇIKACAĞI ZAMAN BİZİM KONTROL ETTİĞİMİZ OYUNCU TOPA DOĞRU KOŞUYOR ONA YÖN VEREMİYORUZ ÇOĞU ZAMAN BİZDEN ÇIKIYOR BUDA ÇOK SİNİR BOZUCU OLUYOR
serromacher Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker şahsen son vuruşlar genelde kaleye giderken kaleci put gibi kalıyor en çok ona sinirleniyorum. özellikle kafa golleri ve uzaktan atılanlarda +1 de benden
Venom Orjinal Mesajı Yazan: koraykosker BİRDE ARKADAŞLAR TOP TACA FALAN ÇIKACAĞI ZAMAN BİZİM KONTROL ETTİĞİMİZ OYUNCU TOPA DOĞRU KOŞUYOR ONA YÖN VEREMİYORUZ ÇOĞU ZAMAN BİZDEN ÇIKIYOR BUDA ÇOK SİNİR BOZUCU OLUYOR evet bu da sinirimi bozuyo