exiting sizce fm 2006 da fm 2005 ten ne gibi farklar olacak ??? sizce fm 2006 ya birden fazla skin eklenirmi ??
exiting evet kendim sordum kendim cevaplıyorum ama fm 2005 deki skin aynen 2006da kullanılacak gibi gözüküyor ayrıca maç motorunda bi değişiklik yok sadece yedek oyunculara bir yedek külübesi hazırlanmış
Slastre Orjinal Mesajı Yazan: kamil07 yaw keşke fm2005 deki oyunlarımıza fm2006'da da devam etsek güzel olurdu. İyi sen devam edersin
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: kamil07 yaw keşke fm2005 deki oyunlarımıza fm2006'da da devam etsek güzel olurdu. kardeş neden fm 2005 teki oyununa fm 2006 da dewam etmek istiyorsun?
erdeminanc Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu kardeş neden fm 2005 teki oyununa fm 2006 da dewam etmek istiyorsun? demek ki adam çok zevk almış oyunundan..
Slastre Orjinal Mesajı Yazan: erdeminanc demek ki adam çok zevk almış oyunundan.. +1 bayılmış Fm 2005'E
Slastre Orjinal Mesajı Yazan: kamil07 bayılmadım ama güzel oyun. Ne Yapacan Fm 2006'yı devan 2005. :p :p
wrisy beyler daha ne yenilik istiyosunuz anlamadım..adamlar yeni skin yapsa yine değiştireceksiniz:Dsitesine girin okuyıun süper yenilikler var bence yeterli de..