Arkadaslar tekrar merhaba. Birsey soracam. Benim version 1.10 'du. WeTurka indirince normale döndü. Suan 1.10 patch kuruyorum kuruyorum... Ama 1.10 olmuyor. WeTURKA'dan mi kaynaklaniyor? Ne yapmam lazım ? yardım ederseniz sevinirim online oynayamıorum 1.10 olmadan...
AYRICA YETKİLİ ARKADASLAR BASLIGIMI SİLMİSLER. YARDIM EDİLMEYEN BASLIGI SİLMENİZDEKİ MAKSATI ANLAYAMADIM. LÜTFEN YARDIM EDİLSİN VEYA EDİN ONDAN SONRA SİLİN. SORUNUMUZ VARKİ BURAYA YAZIYORUZ!