aRiZen eet arkadaslar gta yı 2. kez oynuyorum ama bu kez millie yi yemeğe cıkartamıyorum ilk oynayısımda normal olarak gidip kızı alıyordum neden böle olmus olabilir bi fikriniz varmı?(bu arada 1. de kas ve stamina fulldu simdi ole diil ondan olabilirmi?)
__JackaL__ Al eline bi silah sık topuğuna iki tane benim 4 tane sevgilim var oyunda 1'i ile ilgileniom diğerlerini dövüm hiç yanlrına gitmiom...
baron artık seni görmek istemiyo olabilr (boynuzlanmış olabilirsin) çiçek götür kıza dicem ama bi işe yaramaz
Witch-King en iyi kız denise nereye götürsen oraya razı ama dans falan etmeni istiyo sonradan işin içine ediyo
cesar olm yavaş ya bırakın bunları oyun oynayın çöpçatanlık bürosuna çevirdiniz walla forumu... çarpılcaz a.q oyun oynucaz derken