daha yeni laptop aldım 1 ay fln oldu özellikleride fena diil.
Celeron 1.5ghz 512 mb ddr ram,64 mb ekran kartı fln...
ama ben bunla hiç oyun oynayamıyorum.
mesela vice city oynarken 20 dk.fln geciyo görüntü donup kalıyo sonrada ses gidiyo kalıyo öylece.bilgisayarı resetleyip tekrar açtığımda ekran kartından kaynaklandığı fln yazıyo.hani xp de oluyo ya hata raporu gönder fln diye o çıkıyo..sorunun detaylarına baktığımda ekran kartının adı fln yazıyo..Ben bu laptopa yeni ekran kartı taktırabilirmiyim ve ne kadara mal olur weya başka bi çözümü fln warmı..Bilen birisi warsa cwp yazsın pls.kafayı yiycem hiç bi şey oynayamıyom:)p