Maxpayne1905 Arkadaşlar bu tommy bir film stüdyosuna gidiyorya işte orda ona bir görev veriyorlar işte bir uçak var onu kullanarak film afişlerini asıyorsun işte o bölümde takıldım yardım edermisiniz lütfen kaç gündür bu bölümdeyim internette kesilmişte kaç gündür ulaşamıyordum yardım edin lütfen saygılar
celikeins num6 ile yukarı kaldırırsın dildoyu num9 ile aşağıya doğru.ilk önce test sürüşünün olduğu taraftaki checkpointti al sonra kırmızıyı.sonra önünde bir tane daha mavi çıkacak öyle sırayla devam et.bina aralarından geçerken dikkatli ol.fazla hızlı gitme bence.
celikeins maxpanye1905 adımı düzgün yazsaydın sevinirdim ama yine de sağol. yanlış yazdığım üzgünüm herşey karşılıklı
yetkiiin Orjinal Mesajı Yazan: celikeins num6 ile yukarı kaldırırsın dildoyu num9 ile aşağıya doğru.ilk önce test sürüşünün olduğu taraftaki checkpointti al sonra kırmızıyı.sonra önünde bir tane daha mavi çıkacak öyle sırayla devam et.bina aralarından geçerken dikkatli ol.fazla hızlı gitme bence. Muhahahahaha çok güldüm yaw :D :D :D dildo deil DODO bide adama adımı düzgün yaz demişin :D :D :D
celikeins x_large o görevi adı dildo :) dodo(TRversiyonda)ben de hep o arac dildo dodo derim.ama bu sefer kısaltma yaptım. :) Ama seninki de yanlış çünkü gerçeği --skimmer--
celikeins save gamei www.rapidshare.de adresine upload et ve orda yazan linki bana özel mesajla yolla ben çok rahat geçerim
pesandalpay Orjinal Mesajı Yazan: celikeins num6 ile yukarı kaldırırsın dildoyu num9 ile aşağıya doğru.ilk önce test sürüşünün olduğu taraftaki checkpointti al sonra kırmızıyı.sonra önünde bir tane daha mavi çıkacak öyle sırayla devam et.bina aralarından geçerken dikkatli ol.fazla hızlı gitme bence. tabi söylemesi kolay bem o görev için neler çektim bilion mu ben valla arkadan başlayarak yaptım ama çok zor
FIFACI_09 ARKADASLAR BENDE BİR GOREVDE TAKILDIM:) TOMMY YE GARDİYAN MELEKLERİ ADLI GOREVİ VERİO SONRA OTOPARKTAN Bİ SİLAH ALIYOZ LANCE GELİO ARABAYA BİNİYOZ İSTEDİĞİ YERE GİDİOZ AMA ORDA ONLARA SİLAHLARLA ATES EDİOM BECEREMEDİN DİYO SONRAO GOREVİ BİR COK KEZ YAPTIM HER BİRİ Nİ DEGİSİK SİLAHLARLA VURDUM HALA OLMADI ARKADASLAR BU GOREV NASIL BİLEN VARMI ???????????????? ???????????????*
MuhammetCelik forza_fb orda o adamları öldürmücen bazı arabalı adamlar gelicek onları öldürcen sonra çantayı çalıcaklar sende çantayı alıp diaza vercen ;)
_GangboY_ Orjinal Mesajı Yazan: Yigit0809 ARKADASLAR BENDE BİR GOREVDE TAKILDIM:) TOMMY YE GARDİYAN MELEKLERİ ADLI GOREVİ VERİO SONRA OTOPARKTAN Bİ SİLAH ALIYOZ LANCE GELİO ARABAYA BİNİYOZ İSTEDİĞİ YERE GİDİOZ AMA ORDA ONLARA SİLAHLARLA ATES EDİOM BECEREMEDİN DİYO SONRAO GOREVİ BİR COK KEZ YAPTIM HER BİRİ Nİ DEGİSİK SİLAHLARLA VURDUM HALA OLMADI ARKADASLAR BU GOREV NASIL BİLEN VARMI ???????????????? ???????????????* o görevde merdivene çıkıcan sonra diaz kollaman lazım arabayla gelen öbür çeteleri hakla sağdan ve soldan geliyolar onları öldürdükten sonra iki tane moturlu adam kaçıyo birini lance vuruyo öbürünü takip et ve öldür çantayı al diaza getir iş tamamdır.
Metin_5555 Beyler benim sorunum da gardiyan melekleri görevinde. Vice city nin ultimate yamasını yükledm ogörevde daha kimse gelmeden diaz kendi kendine ölüyor ve bana BECEREMEDİN diyor o görevi geçip bana save dosyasını atabilecek bi arkadas var mı?