Orjinal Mesajı Yazan: cracks
ya bu arkadaşlığı aşmışa bwenzio...sevgili olayları flan gibi... :D
ben ağlamazken bana eskşi sevgilimi hatırlatıyor...
ahh hh.
ne sevgilisi ya ben onun için ölümü göze alırım , çık şu camdan atla dese gözümü kırpmam ben onun için yaşıyorum en kısa zamanda gidip konuşcam bulucam onu ( :,( rüyamda nişanlandığını gördüm :,( eğer gerçekse boğaz köprüsü beni bekliyo :,( Nikah masasınaaaaaaaaa oturdun işteeeeeeeeee :confused: düşünmek bile kötü )