yaa arkadaşlar ben daha önceden oynadım beğenmemiştim ..
dün bi bakım dedim bu sefer beğendim..
hernese..
3 yıldızla oynuyorm...düne kdr hep we7 oynuyodum..
şimdi bu oyunda orta açıyom ama kafaların hepsi dışarıya gidiyo real madrid leyim..
ancak ara paslar la şunla bunla gol atıyorm..
bi ri anlatabilirmi nası kafa atılıyo???
we de %50 kafayla %50 normal atıyodum...