Orjinal Mesajı Yazan: punisher_90
neden bu yamada takımların diğer formalarını kullanamıyoz bi el atın maçta nasıl kullanabiliriz
Forma seçimi sırasında klavyeden 1 tuşuna ve 2 tuşuna basarak değiştirebilirsin. Ayrıca aynı ekranda R'ye basarsan top değişir.