RONIN_1989 Arkadaşlar ben BlackGod forma ve logo paketini yükleyemiyorum.Bir link veriyor ama link ölü bi de ya bu ek paketlerin boyutu çok büyük bunları nasıl ind?Kısayolu falan yok mu?
-Connect- Bir dosyayı indiremiyorsun diye herşey sorunlu mu oluyor? Başlık konu içeriği hakkında bilgi vermediği için kilitliyorum.